هتلهای پنج ستاره دبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند.در تور دبی زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ویژه تور دبی بهمن 94  ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی در تور دبی تعطیلات زمستان 94  :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور دبی.

 

 

 

 

 هتل نخلستان دبی واقع در منطقه جبل علی یک هتل پنج ستاره است که شعبه‌ای از هتل‌ آپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌تاور می باشد.این هتل فضاهای بسیار زیادی برای بازی و تفریح بچه ها دارد. رستوران وایت ارکید(ارکیده‌ی سفید) نیز در این منطقه قرار دارد که از محبوبیت خاصی بین مسافران تور دبی نوروز 95 برخوردار می باشد. این هتل نسبت به هتل های مرکز شهر در فاصله بیست دقیقه ای از مراکز اصلی دبی و مراکز تفریحی و مرکز خرید امارات و ابن بطوطه واقع شده است و برای کسانی که به قصد تمدد اعصاب و استراحت در تور دبی 95 به دبی مسافرت کرده اند فضای آرام و مطبوعی می باشد. به خصوص با نسیمی که از خلیج به سمت نخلستان می وزد حال و هوایی بسیار فرح بخش توام با آرامش را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

نخلستان همانند سایر هتل های پنج ستاره دیگر دارای ساحل اختصاصی بوده و علاوه بر آن باغی سرسبز و زیبا در فاصله کمی از ساحل آن واقع شده است که محل خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت می باشد. هتل نخلستان یک زمین گلف بی نظیر هم دارد که برای علاقمندان به این رشته ورزشی در تور دبی می تواند بسیار جذاب باشد.

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : شنبه 19 دی 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی